Płynne działanie aplikacji Wolt Partner i jej poprawna konfiguracja jest ważnym elementem efektywnej pracy. Konkretne ustawienia pozwolą zoptymalizować Twoją pracę, dlatego pamiętaj, żeby upewnić się, czy:
- twoja lokalizacja w telefonie jest zawsze włączona?
- opcja Wi-fi w Twoim telefonie jest wyłączona?
- masz wyłączoną opcje oszczędzania baterii?
Wszystkie te czynniki mają wpływ na działanie twojej aplikacji!
Warto logować się do aplikacji i pracować, kiedy pada deszcz. Jest wtedy zdecydowanie więcej zamówień, co znaczy, że więcej zarobisz.
Jeśli masz jakikolwiek problem (np. pada Ci bateria w telefonie) koniecznie napisz do supportu, aby Wolt mógł rozwiązać problem Twojego obecnego zamówienia.
W ustawieniach w aplikacji możesz zmienić na tryb łączonych zamówień, co pozwoli Ci jednocześnie realizować więcej zleceń i zwiększać zarobki!